2017年1月5日 星期四

救回殘樣**SAMPAR H20 水漾急救面膜**

因為最近天氣忽涼又忽熱咁,我皮膚真係比個天氣玩到殘哂,一秋風起我的皮膚會即時變得極之敏感,而且皮膚亦會嚴重地缺水,仲會有甩皮情況出現,我就會飲好多水丫飲蜜糖水丫,食梨丫之類黎補充番皮膚水份,但依靠體內的水份真係唔足夠,體外都好需要同步進行架,幸好我遇見了SAMPAR H20 水漾急救面膜,打救左我皮膚,係我一個面對住我皮膚極之灰爆既狀態之下,使用了SAMPAR H20 水漾急救面膜,真係好似救左我一命一樣既感覺丫,皮膚即時變得水潤有光澤,而且敏感又立即改善!黎梗過幾日仲要出席朋友飲宴,上妝都貼服d啦,極力推介。
pic
在我皮膚最需要急救的時候,幸好有Sampar H2O水漾急救面膜救左我,因為Sampar H2O水漾急救面膜是特別為過度疲倦及嚴重乾渴肌膚進行急救!
pic
包裝盒上會有詳細說明有關產品的功效丫,成分丫,用法等等! Sampar H2O水漾急救面膜功效是填充細胞間隙,使肌膚瞬間水嫩飽滿,迅速注養注水,延緩肌齡,保持肌膚年輕細滑,只需20分鐘,提升肌底水嫩度達110%,並維持良好的鎖水效果長達30小時。
pic
SAMPAR H20 水漾急救面膜是韓國出產架,岩哂一眾韓迷使用啦,有信心又會安心使用!
pic
使用方法:清潔面部後,從包裝內取出面膜,先撕去面膜下半部份的厚膠紙,並敷於面上(謹記﹕薄膠紙向外),然後可撕去薄膠紙2.面膜上半部份可依照包裝袋上的圖片步驟3.約20至30分鐘後取下面膜,我會再配合按摩面部加強吸收,無需清洗!
pic
面膜分為上半部及下半部,圖片可見面膜很貼服面部肌膚,而且不會有面膜滑落情況出現,好緊貼架!
pic
再Show埋個全面你睇睇,真係好緊貼住肌膚架,因為之前用過其他牌子類似這款jelly狀的mask,都有滑落情況出現,要訓住30mins,但SAMPAR H20 水漾急救面膜就可以走黎走去都唔會滑落,太方便喇!
pic
圖片可見我未用前既皮膚係完全進入左一個超級乾加極之敏感既狀態,塊面係乾到起哂沙咁架,因為天氣突然轉涼又轉熱咁,我既皮膚真係適應唔到,即時響起警號,但30mins後我都皮膚終於得到拯救喇,即時退紅同時皮膚立即補充番水份,擊退殘樣,好利害個Mask真係!
pic
SAMPAR H20 水漾急救面膜合適的膚色是油性乾性敏感性混合性中性所有膚質都岩用架,成分是乳木果油幫助肌膚提拉緊緻去紅血絲收縮毛孔舒緩/抗敏感提亮膚色滋潤保濕的功效,一盒三塊,$280,價錢係貴左d,但有效最緊要,產品由SAMPAR提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,出席活動* E-mail:kitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言