2017年1月17日 星期二

頭髮都想擁有浸完溫泉嘅美容效果?日本風呂養護精華乳幫到你

新年快到了,緊係要有一個亮麗的髮型見親朋戚友架啦,因為小妹平時都有染頭髮的習慣,大約3個月左右就染一次髮,所以令到髮質好乾旱,每次洗完頭都好難一梳梳到尾,因為髮尾的乾旱情況極為嚴重,所以都有使用髮尾油的習慣,但有時太懶,因為用髮尾油比較麻煩,幸好臨過年前收到潘婷日本風呂養護精華乳(冬季限定版),讓我在新年期間有個柔順貼服的秀髮出席各親朋好友的團拜活動啦!
有咩特別頭髮都想擁有浸完溫泉嘅美容效果?唔好睇佢細細支,佢其實係Pantene史上修護成份最高的產品,開啟全新護髮spa概念!
潘婷日本風呂養護精華乳(冬季限定版)
一盒有五支裝
(15X5)ml
產品售價 $49.9
日本風呂養護精華乳集中修護 
將頭髮包裹在溫暖誘人香味中 
修護吹風機造成的染、燙、髮尾分叉/斷裂/退色等問題
用法比較特別,要先將日本風呂養護精華乳泡在熱水3分鐘再使用,再按摩髮尾,將精華乳浸透至髮芯!
精華乳質地是乳霜狀,有陣陣的花香味!
先將頭髮洗濕,後再塗上精華乳在較為乾旱的位置!
我個人喜歡將精華乳停留大約5分鐘再洗去,因為效果更加理想,修復受損髮絲!
未使用前可見我的髮尾位置極之乾旱又開叉,感覺好毛躁,又好似好凌亂,所以每朝都要花時間去打理個頭髮才可出門上班!

用後的即時效果就是……(有圖有真相)
沖涼同時做個hair spa~ 簡直係爽丫,平時都喜歡做BODY SPA的我,今次有埋頭髮既SPA,可照顧到全方位的護理,太爽正!

立即柔順順滑,真係好似係日本浸完溫泉後{皮膚滑一滑的效果丫},仲有陣陣花香味留係頭髮上,好清新的香味,今次真係一梳梳到尾啦!

真係好正,用一支精華乳就KEEP到頭髮整個星期都光澤柔順,KEEP住用有助改善髮質,太棒的日本風呂養護精華乳!


本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,*出席活動* E-mailkitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言