2017年1月5日 星期四

iTrial x Barrier Repair 柔滑BB肌百人工作坊活動

天氣最近時冷時暖,又再一次另到我皮膚出現乾燥敏感情況啦,我仲要係乾燥到甩哂皮,連化妝都有難度,真係另到我勁冇Mood嚕,試過用其他品牌的mask以及護膚產品,但都未見有改善,但今次活動上試用的Barrier Repair的三重補濕彈力面膜.效果真的另我十分之滿意,當日我大約敷了二十分鐘,除下面膜時皮膚真的超級保濕水潤,第二日亦沒有甩皮情況出現,簡直係我既救星丫,黎緊好多餐飲宴出席都要靠佢啦!我極力推介Barrier Repair的三重補濕彈力面膜給有缺水及敏感肌的姊妹們,真是太棒喇!
pic
於7/11(星期六)有幸出席由iTrial x Barrier Repair 柔滑BB肌百人工作坊活動,太開心啦,今次活動好多人丫,仲可以同埋班Blogger朋友仔一齊出席活動,一齊敷面膜啦!
pic
是次活動有機會即場體驗Barrier Repair的三重補濕彈力面膜(極潤),面膜濃縮的美容液同時含三重補濕成份,為肌膚注滿水份,有效令肌膚回復如嬰兒般細緻、柔嫩及具彈性。
pic
大會亦好貼心準備了清潔棉及卸妝水讓我們澈底清潔皮膚後可敷面膜喔,我亦是使用這個品牌的卸妝水忠實粉絲,因為真是太好用了!
pic
清潔完面部後大家便可撕開Barrier Repair的三重補濕彈力面膜使用喇,面膜呈3D剪裁的面膜設計能緊貼面形,美容液不易滴流,苛護每寸肌膚。而且含模仿嬰兒肌膚特有的保水成份,防止肌膚受乾燥及敏感等問題困擾,讓肌膚重現細緻柔嫩的模樣,真係完全合適我的敏感肌膚使用!
pic
嘩嘩嘩!場面真的好壯觀丫,第一次同咁大班人一齊敷面膜,感覺好得意又好玩,可以即時見到大家敷完面膜後既皮膚係咪大家都係咁水潤飽滿丫!
pic
這個冬天有Barrier Repair的三重補濕彈力面膜陪著我渡過這個乾燥的季節,讓肌膚好似bb咁滑啦一齊!

沒有留言:

張貼留言