2017年1月5日 星期四

美粧魔法棒**CLINIQUE完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++**

因工作關係每天都需要化妝上班的我,平時要早成30分鐘起身化妝品架,但自從使用了CLINIQUE完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++後,我早上可以訓多15分鐘,真係太開心啦,而且全日都唔洗補妝,面部都唔會有油光丫,仲Keep住好有透明感的妝容,實在太棒喇真係,一試就即刻愛上的粉底,我覺得價錢好合理,好值得推介喔!
pic
早前有幸試用全新CLINIQUE Beyond Perfecting Foundation + Concealer SPF 19 PA++ 完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++,這二合一功能粉底液同時結合了遮瑕膏的功效,可用作高度遮瑕的粉底液塗抹全面,一支粉底液就有兩種功效啦!
pic
CLINIQUE完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++分別有五種顏色可選擇,因應個人膚色而選擇粉底液的顏色!12小時持久抗汗水抗油脂不脫粧,帶來真正的無重無瑕粧感新體驗。
pic
親切的店員協助我選擇的顏色是61 ivory,是較白的色素,因我皮膚較白,但就有好多印同毛孔較明顯!價錢:$270 容量:30ml
pic
粉底的質地好柔軟而且好透薄丫,沒有什麼香味,但遮瑕度十分高,塗上手後,膚色明顯即時變得亮白有透明感!
pic
我的使用方法:利用魔法棒自動沾取適當的粉底份量之後,我會局部點印遮蓋在需要修飾的位置後再用化妝棉上全面,圖中可見我下巴位置有些暗瘡印位置用後即時遮蓋,皮膚都變得靚靚啦!
pic
再睇下,我額頭個粒大瘡瘡先夠勁,本身又紅又腫又大粒,只要點少少份量就消失左啦!個遮瑕度真係超級高!
pic
我一試上面就好鍾意支CLINIQUE完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++,因為我化妝唔洗再咁多功夫啦,之前化妝品又要先用遮瑕,再上粉底,個程序步驟都用左我好多時間,但自從用左CLINIQUE完美極緻遮瑕粉底 SPF 19 PA++後,不但節省化妝時間,而且個妝容又Keep得耐,最緊要係我冇出油丫竟然,真係好岩我用既粉底!
pic
平時都有用開眼線的我,今次有機會體驗CLINIQUE 12小時持久超幼細眼線液,而且是啡色的,我個人都喜歡用眼線液筆黎畫眼線,因為筆頭較幼身好易畫,同埋我鍾意畫內眼線,因為夠哂自然,望落去對眼睛都會好精神架!
pic
原來啡色更加自然丫,哩支12小時持久超幼細的CLINIQUE Pretty Easy Liquid Eyelining Pen 持久輕巧眼線液真是太利害啦,防水超強,我要用卸妝水卸三次先完成甩哂d眼線液丫,大愛,不怕會有熊貓眼的出現!產品由CLINIQUE提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,出席活動* E-mail:kitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言