2017年1月4日 星期三

一抹即卸走彩妝**Clinelle 深層高效潔膚水**

因每天都習慣要化妝既我,所以對卸妝部份都較為注重,如果落得唔夠乾淨,皮膚會起好多暗粒,之前曾經用錯左卸妝產品,令到個下巴不斷係咁生暗粒同暗瘡,個時真係好灰,暗粒係多到連上妝都覆蓋唔到,前前後後都轉左3隻卸妝產品,下巴既暗粒先開始慢慢有改善,但都仲會有生,直到用左Clinelle 深層高效潔膚水後,只是短短幾天,連暗粒都冇再生,真係令我好驚喜又開心丫!
Clinelle Deep Cleansing Water深層高效潔膚水 採用獨特石榴酵素,適用於臉、眼及唇部,能溶解頑固彩妝及污垢,加上透明質酸及綠茶精華,同時提升肌膚健康。 



Clinelle Deep Cleansing Water深層高效潔膚水

5-in-1卸妝美肌
(1)    面、眼、唇一次卸 – 含「石榴酵素 Pomegranate Enzyme」的水質卸妝配方,連防水化妝品也可輕易卸除,同時溶解肌膚上的頑固污垢,發揮深層潔面之效。
(2)    去角質 – 溫和去角質,清除肌膚表面的老廢細胞,防止油脂積聚及堵塞毛孔。
(3)    淨化- 促進毒素及雜質排走,提升肌膚整體健康。
(4)    亮白 – 均勻膚色,提升亮白剔透度。
(5)    滋潤 – 以透明質酸保持肌膚濕潤,絕不油膩。

我喜歡這款的設計,因為方便把潔膚水吱到化妝棉上!
清潔成塊面我只用了一塊化妝棉,因為我塊臉咁大,之前用過其他牌子的潔膚水要用兩至三塊先完全清潔哂,但用Clinelle Deep Cleansing Water深層高效潔膚水就只需用一塊就搞掂清潔哂全面,因為一抹就已經徹底卸哂,只需將整塊棉濕透再輕輕抹走面上的彩妝便可,1tak過就乾淨哂!

我平時番工只用少少BB cream及碎粉+眼影,但一抹就可見到污垢已經在化妝棉上,連面上看不到的塵埃都抹走,用潔膚水卸妝真係好方便!
每次用Clinelle Deep Cleansing Water深層高效潔膚水清潔完皮膚,皮膚都會即時變得嫩滑,因為卸妝同時亦即時清除角質,仲有亮白的效果,一支卸妝就有五種功效,真係一支多用,最令我驚喜的事係我下巴的暗粒都減少左好多!
Clinelle Deep Cleansing Water深層高效潔膚水
 $139 / 180ml 

銷售點:      
指定屈臣氏及莎莎
Clinelle網上商店 http://hk.clinelle.com/webstore/hk

因為皮膚屬比較敏感性,所以我挑選卸妝產品會比較注重,曾經用過油,奶質地的卸妝產品,都唔岩我皮膚,會起粒粒,但就一直未試過用水系列的卸妝,因為一直覺得用水質地的產品卸妝好似會唔乾淨咁,但自從試左Clinelle深層高效潔膚水後,我即時對卸妝水改觀,原本仲乾淨過用洗臉卸妝的產品,又方便到我,因為好似前排天氣咁凍,凍到連用水洗臉都唔想,只要放適合上化妝棉再抹上皮膚就搞掂,又方便又乾淨又唔會怕凍,超正!







沒有留言:

張貼留言