2017年1月5日 星期四

多種功效**Fleurance Nature有機堅果油**

天氣終於進入冬天狀態啦,皮膚水份亦會極之乾燥,而且仲會有甩皮情況出現,而且手丫腳丫都變得好乾燥,我仲會乾到好痕,自從用左Fleurance Nature有機堅果油後,我既皮膚得到滋潤不再痕癢啦,我都愛上左使用有機堅果油,Fleurance Nature全新特別版有機堅果油採購自公平貿易婦女合作社,採用源自摩洛哥的堅果樹,取得法國ECOCERT專業「公平貿易」認證, 蘊含100%天然冷壓摩洛哥堅果油,有效為肌膚深層修護,喚醒疲倦的肌膚,令肌膚回復光澤,貼心呵護您每一吋肌膚。
pic
太適合我啦,今次有機會試用法國有機品牌Fleurance Nature有機堅果油,近哩幾年都好留意有機既產品,因為成份都會好天然,又無添加,絕對係我既首選!
pic
Fleurance Nature有機堅果油的包裝盒上亦標示有關功效以及使用方法,成分:100%天然冷壓摩洛哥堅果油,功效有好多種架,當日常護理產品使用,由頭到腳都岩用架!
pic
Fleurance Nature有機堅果油是由法國生產,安全絕對可安心使用啦!
pic
Fleurance Nature有機堅果油可喚醒疲倦肌膚,令肌膚回復光澤;滋潤肌膚、強化指甲、減淡及預防妊娠紋、抗氧化及促進細胞更生;有效深層修護肌膚,延緩老化。價錢$325 份量:50ml
pic
而家好多準媽媽都會好貪靚,但又好多護膚產品都唔用得,咁哩款有機堅果油就岩哂準媽媽用啦,由頭到腳都照顧到所需,唔洗擔心啦!
pic
原來有機堅果油可用於手部護理。仲有個tips教大家,就係將數滴堅果油混和數滴檸檬汁於暖水中浸手約5至7分鐘,手部肌膚得到滋潤,做到深層修護,延緩老化,提升水分儲存功能,睇下我手指甲都滋潤埋,仲冇咁易斷甲!你都黎試下啦!
pic
沒有任何氣味,塗上後好滋潤,沒有“立痴痴”的感覺,反而好乾爽!產品由Fleurance Nature生活家提供 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,出席活動* E-mail:kitmeibobo@yahoo.com.hk
pic
因我成日電丫染丫頭髮,攪到d頭髮傷哂,但神奇地我洗完頭將頭髮吹到半乾後再塗上兩至三滴堅果油在髮尾再吹乾,髮質即時變得順滑有光澤,太棒了!
pic
我個人就好喜歡哩支Fleurance Nature有機堅果油,因為呵護了我每一吋肌膚,我有小小個人Tips分享,我化妝前亦會將大約兩滴份量與我使用的粉底混埋一齊再上粉,全日都會好貼架個妝容,而且仲好補濕tim丫!總之就真係好正啦…

沒有留言:

張貼留言