2017年6月14日 星期三

皮膚即時補濕功效**MIOGGI 金箔活炭雙效修復面膜**

小妹30+1啦,所以我都好注重皮膚的保養,而且都開始會用抗皺的護膚品,因為女人唔補真係好易老,其實我的皮膚由28歲起,都已經不及以前,自己都睇到皮膚的變化,所以目前我最在意皮膚的美白度/補濕度/抗皺,正正MIOGGI 金箔活炭雙效修復面膜就幫到我啦,只需使用一片就有哂我想要的功效,真的一塊面膜可滿足哂我三個願望啦!
MIOGGI 金箔活炭雙效修復面膜
1片,鎖注1
功效:抗皺、美白、保濕
成分:鑽石粉末:均勻膚色,去除老廢角質
八勝肽:提升肌膚,緊緻膚質,增加彈性,效果媲美肉毒桿菌素
             專利去端肽膠原逆轉膚質,預防皮膚老化
份量一盒五片

出產地:韓國
韓國MFDS美白抗皺認證
打開面膜包裝紙後再將面膜內的精華倒出,真的好多好多精華丫,有30g鑽石8效精華,我的使用方法先將精華均勻塗上臉上,按摩一會再放上面膜!
MIOGGI 金箔活炭雙效修復面膜分別有上下兩片組合成,我先放上下部分面膜真的好貼面,質地好舒服!

之後放上上半部的位置,整張面膜好面好合適我的面形,面膜的質地好軟棉棉,過程中感覺到皮膚不斷注入水份!
用後感:
未使用膜前我的肌極之因早前天氣轉變,所以令到皮膚出現敏感情況,有輕微痕癢及泛紅現象,而且缺水情況嚴重,乾燥到皮膚脫皮,所以我當時都停用了一向用開的護膚品,直到我用了MIOGGI 金箔活炭雙效修復面膜後,只需一片,皮膚即時得到改善,我皮膚上泛紅的敏感情況即時修復,同時肌膚有飲飽水的狀態,皮膚有水噹噹的感覺,真的太高興喇,我皮膚的缺水情況還原啦!
我都係第一次使用咁名貴既金箔面膜,之前見過坊間都出左好多不同品蜂的金箔面膜,但又覺得價錢太貴都唔捨得買黎試試,但我覺得今次Mioggi推出的金箔活炭雙效修復面膜價錢好合理喔,250/5片,相等於一片$50元就好做了一次名貴FACIAL的功效一樣,仲可以安在家人舒舒服服使用,重點是有發揮到功效,真的要試試喔!

MIOGGI金箔面膜優惠】
現時到 http://bit.ly/2rqyuT6登記
即可以限定優惠價$150購買1MIOGGI金箔活炭雙效修復面膜,更額外送多1MIOGGI蝸牛保濕面膜,快D去搶購啦!

沒有留言:

張貼留言