2017年7月18日 星期二

唔洗去日本買啦! 香港都買到日版 Pantene

因小妹大約每三個月就會漂染頭髮,所以髮質長時間都Keep住好乾旱,又易折斷,還有的狀態出現,所以我都好注重頭髮護理的部分,而且會一星期做一至兩次的頭髮焗油,來維持頭髮的順滑柔順,但只是只能維持大約一個晚上的時間,起床後便打回原形,但自從早前每天使用了Pantene日本極緻洗護系列/極緻精華液修護乳後,我的髮質得到大大的改善,變得順滑,沒有分岔的情況,乾旱的情況亦得到修覆,而家天天都Keep住順滑的髮質啦,唔洗專登飛到日本買啦,因為去日本藥妝店都會尋找一下頭髮護理的產品,今次香港就買到啦!
唔洗飛去日本買啦,香港都買到日版Pantene啦!
護髮素裏面加入修護精華,頭髮緊係會Keep住柔順啦!
Pantene日本極緻洗護
365日直至髮尾損傷也能極緻修護
可深層滲透至嚴重損傷的髮芯
Pantene極緻精華液修護乳
365日都擁有護髮後極緻修護的秀髮
可修護經年累月的髮絲損傷,預防未來的頭髮損傷
我最喜歡的泵裝設計,方便使用!
Pantene日本極緻洗護乳有陣陣的花香味,質地是液體狀,只要加小小水就可以做到好多泡泡,洗完之後個頭髮仲留住陣陣花香味架!

Pantene極緻精華液修護乳是黃色的乳霜狀,很幼滑的質感,同時都有陣陣的花香味!
未使用前可見我的髮尾部份分岔又乾旱,但使用了Pantene日本極緻洗護乳及極緻精華液修護乳後,我的髮尾部份只要吹完頭輕輕一梳就十分之順滑啦,果然利害丫,所以而家Keep住染髮都唔驚啦,有日本版Pantene幫手,唔怕頭髮打click,一起身就可以一梳梳到尾啦,爽丫!
今次真係爽皮,唔洗特登飛去日本買啦,而家香港都買到,價錢又抵$69.9就買到啦,我最鍾意佢個護髮素裏面加入修護精華,可以令到頭髮更加順滑,仲保持住香噴噴既狀態,自信都番哂黎丫,髮質靚又帶有香味,真係正!

仲有限時$20 優惠 https://goo.gl/fH3WSK

沒有留言:

張貼留言