2017年6月4日 星期日

一粒即通便便**順便茶梅**

小妹因飲食習慣不太好,而且工作常常要坐著,又少運有時真係一日都冇一次便便,搞到個肚成日谷住谷住咁,個人好似好多毒素困住係身個感覺好辛苦,所都有水腫情,有時仲要兩日先有一次,我試過食多D生果同蔬菜去幫助排便,都只係食個幾日有順暢便便,如果平時唔食去便便有時都要好用力先去到架,但最近食左順便茶梅,我每日都有好順暢而且去得舒服既便便丫!
順便茶梅賣點:
6小時達成黃金便便
*促進腸道消化及排毒,減少口氣,肚漲等問題
*選用于零污染高山種植,每年只收成1次的高山青梅
包裝盒背面有介紹那一種便便是完美便便,那一種是不健康便便,讓自己更了解自己的便便質素
一盒有12包獨立包裝,十分之衛生,而且包袋上標示開封後需要冷藏
若果有時買左番黎未食的話記得先係盒底留意番個到期日丫~
因為好似我咁,有時買番黎既野都唔係即刻使用架,所以留意番會好d
食用方法:
*首次服用時,請於睡前1小時進食1粒,期後每日於餐前進食1
*建議每日最多服用2 
我的個人食法是晚餐前食一粒
打開包裝袋可見梅子是深綠色有少少粉末,味道就像一般的酸梅一樣,好好味,有少少的茶味,沒有苦味的,很易入口!
因為我老公同我一樣又係飲食習慣不太好,而且佢又唔鍾意食生果蔬果,所以佢成日有不健康的便便,但佢食左一粒之後,食後大約幾小時後就開始做野啦粒茶梅,佢前前後後去左三次,而且仲好暢順,佢一食都愛上,話要Keep住食,因為去完便便佢感覺好舒服!
而我的食後報告就是,我給順便茶梅10分的分數,即是係滿分,我連續食了三天,第一天我是在晚餐前食一粒,大約三小時當晚就好舒服咁去左兩次便便,不會有肚痛的情況,看便便的形狀是完美的便便,之後兩天都同樣地有兩至三次的便便,感覺就好像將身體的毒素通通排出一樣,一身輕的感覺,這三天我的水腫情況都有改善,一起床的的臉都沒有水腫,真的太高興,成個人都精神不少,所以有好的排便真的會令身體健康,所以我都會Keep住食,同埋介紹比我身邊有排便困難的朋友先,大家一起排出好便便!

本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,*出席活動* E-mailkitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言