2017年5月10日 星期三

一年365天都適用零油光“ Dr. Nu:ell 24 小時雙重保濕面霜”

夏天到喇,炎炎夏日,又係勁開冷氣既時候啦,無論在我工作的環境及家中的時候都忍不住要開冷氣,但成日長時間處於冷氣空間下,皮膚的水份被冷氣抽乾哂,我的鼻翼兩旁常常有脫皮情,而且我皮膚又係成日欠缺水份,造成外油內乾的肌膚,所以極需要深層保濕,我都想我的皮膚能回復水潤感,皮膚夠保濕上妝都貼D啦,早前收到一盒韓國Dr. Nu:ell 24 小時雙重保濕面霜,我連續使用了兩星期,皮膚的外油內乾情況得到改善,最開心的是脫皮情況都消失埋!


Dr. Nu:ell 24 小時雙重保濕面霜
擁有普通水份 6,000 倍的水份含量,天然保濕因子含有透明質酸


主要成份
角鯊烷(高肌膚保濕力)
可溶性膠原(供給水份與營養,維持水潤肌膚)
神經醯胺3(阻擋水份蒸發)

Dr. Nu:ell 24 小時雙重保濕面霜是透明Gel狀,有微微的香味
手背Test
我取了大約一粒豆的份量塗上手背再推開,手背位置即時變得水潤有光澤,而且浸透後質感仲好乾爽,不會有黏貼的感覺!
我連續使用14天後,皮膚的水潤感提升了不少,我皮膚原本欠缺水份及較為暗啞偏乾,但早晚都Keep住塗上Dr. Nu:ell 24 小時雙重保濕面霜後,皮膚的膚質亦變得水潤有光澤,而我鼻翼脫皮情況都得到改善,而家上妝都好貼妝啦,皮膚真的好需要一年365天補濕,一天24小時都需要水份,所以皮膚飲飽水真係好重要!
夏天既時間番工又開冷氣,屋企又開冷氣,出街行商場都開冷氣,皮膚既水份真係會抽乾哂,所以真係更加需要補水,所以Dr. Nu:ell 24 小時雙重保濕面霜就幫到我哩D長時間處於冷氣環境下既人,我相信好多女士都同我一樣,咁係時候入下貨為自己皮膚飲下水啦!

沒有留言:

張貼留言