2017年4月26日 星期三

首次體驗**BelleStage TNS HydraFacial**


小妹每天都會化妝,雖然每晚都有徹底落妝,但因為新陳代謝減慢,角質層愈積愈厚,暗粒粉刺就不時出現。而最令我煩惱既係每逢經期前後都會長痘痘及粉刺,皮膚差。望住經期前後的痘痘心情更差,又不可以用針清方法去清,因為針清會傷皮膚之餘,更會令到毛孔粗大,實在苦惱。

這天來Belle StageDNA Renew Treatment時,美容師讓我一試她們的皇牌療程 SkinMedica x HydraFacial™,效果真的好驚人,我下巴個堆極為恐怖的暗粒粉刺即時清去左一大半,而且皮膚都膚質都即時變得白滑,成塊面好似做完一次大掃除咁,好乾淨丫!



SkinMedica x HydraFacial療程(皇牌療程)
HydraFacial是一種非侵入性,非手術活膚煥膚美容療程,專門針對皺紋,肌膚乾燥缺水,老化,黑斑,膚色黯沉不均,青春痘,粉刺,油性肌膚,粗厚角質。
真係好合適一眾愛美的女士做的美容療程


BelleStage後,美容師便很快安排我進房間,房內環境好舒適,有種昏昏入睡的感覺,下班後去做個facial休息一下,更加得到放鬆感!



這一台就是做SkinMedica x HydraFacial™療程的儀器,有不同配方的精華液及微雕磨頭和專利配件可搭配使用以達致最佳效果,除了用於臉部頸部和胸口之外,亦可用於四肢(如手肘及腳踝腳跟粗糙處),及背部(青春痘粉刺痘疤黑斑膚色不均)


美容師先幫我卸妝,清潔乾淨面部就開始療程啦



首先利用吸盤吸皮膚底層的暗粒死皮,過程中不會有任何痛楚,只有輕微吉吉地的感覺,吸完一個Round,下巴的頑固暗粒都即時變得平坦,皮膚都立即變得白滑,之後再導入一整支全新的TNS抗氧保濕精華,皮膚即時有飲飽水的感覺,好補濕好水潤,原暗啞的肌膚都變得很透白,就好似做完一次全臉大掃除一樣,感覺好乾淨好清爽丫!



嘩嘩嘩!我皮膚都好污糟,本身清水,吸完之後變左污水丫!


可見底部一粒粒的物體就是我皮膚吸出來的暗粒粉刺啦,好多丫!


有圖有真相
未做療程前可見下巴位置的暗粒情況都較為嚴重,都唔敢用針清或用手吱,因為好傷皮膚,我曾經試過用針清,之後攪到又紅又腫又甩皮,從此之後都唔敢再用針清清暗粒,今次做左SkinMedica x HydraFacial™療程(TNS 升級版本),做一次就會即時愛上,因為真係有較撃退頑固暗粒,而且皮膚即時會變得白滑有光澤!


SkinMedica x HydraFacial™療程定價:
基本版試做價 380,原價880

TNS 升級版試做價 800,原價1680

沒有留言:

張貼留言