2017年4月7日 星期五

極之補水**韓國出品的Mineral Soo Mask**

因長時間冷氣環境下工作,再加上天氣時常不穩定,所以皮膚都好缺水,形成我的膚質變外油內乾的情況,而一乾,我的鼻翼位就出脫皮情,真係好苦惱,所以皮膚真係要時時飲飽水,所以補濕對肌膚真係好緊要 ,今次有幸試用韓國出品的Mineral Soo Mask 礦物質補水面膜,用後即時令皮膚變得水潤有光澤,連鼻翼脫皮情況都即時有改善,一片就有效果啦!

Dr. Oracle 礦物質補水面膜 Mineral Soo Mask一盒有5
價值$124
 韓國製造

Dr. Oracle 礦物質補水面膜成分有礦物質水/冰川水/深海水

功效:冰涼鎮靜,提供豐富的水份和營養,用後肌膚變得水潤光滑!
面膜的採用Air-fit材質(植物纖維),真係好貼面,仲好柔軟,用時好舒服,沒有香味

 我使用方是晚上洗後便立即使用,點解要立即使用?因為剛洗澡完毛孔還張開的時候是最吸收護膚品的,所以我每次用Mask的時候都會把握洗澡後的15mins,大約待10-20mins便可除下,再用掌心按摩至吸收,效果真係好好架,哩個係我個人既小小建議!
未使用前我的皮膚較為乾燥,毛孔粗大位置較為明顯,用後皮膚即時有飲飽水的感覺,好水潤又有光澤,毛孔都有收細到,連鼻翼脫皮的情況都即時修復到,是太利害啦
我用一次就愛上左哩個牌子既Mask,因為係做到補濕個效果,仲好強既補濕,我用完一次,皮膚個水潤感可以Keep整個星期,因為有些補濕Mask只有即時私效果而且,而且今年香港的天氣咁飄忽,哩個MASK更加合現時飄忽的天氣以及365天的日子使用,廢話唔多講,用過你就知!

是次產品由theZtyle提供",以符合2013719日生效的《商品說明條例》新修訂,以表明雙方的關係,否則將觸犯《商》例新修訂的「誤導性遺漏」規定

沒有留言:

張貼留言