2017年3月24日 星期五

天然成份**JaneClare美麗旅程套裝**

 係一個天氣忽冷忽熱既季節,皮膚真係好難適應,所以都會有輕微敏感情況出現,好多護膚品都停用哂,因為唔敢用平時用既護膚品住,怕皮膚會有過多負擔,係哩個時候有得用JaneClare美麗旅程套裝,因為JaneClare產品採用綠色中藥和西方草本製造,並以此研發獨家天然保質系統,天然、安全仲要係香港製造TIM,更加要支持一下啦香港人……

使用天然的護膚品就唔怕啦。
真係好抵丫!
真係好抵丫!
真係好抵丫!
重要既野真係要講3次

原價要$1,254的價錢,但而家只需要$98,$98蚊就有一套啦,仲要包埋郵寄Tim,產品到期日係到2019年架,唔係清貨價黎架!

分別有:
補濕納米防曬日霜 SPF50+PA++50ml)價值$398
煥采美顏素+E (15ml) 價值$428
HA深層保濕精華(50ml) 價值$428

補濕納米防曬日霜 SPF50+PA++

以芹菜和大豆抵禦紫外線
不含有害化學防曬成份 (包括Retinyl Palmitate, Oxybenzone, Avobenzone )
香港晨曦島原棵蘆薈製造,有效抵擋日曬傷害,同時保濕修護

我每次化妝前都會塗上防曬日霜,仲有成防曬50度架質地好滑且很易推開,有淡淡的奶黃色,把它均勻推開便可,感覺好清爽,不會有痴立的情況出現,連我媽媽都好鍾意用,因為我媽媽皮膚較油,所以有時搽其他防曬產品都會好立,但哩隻唔會,全日都好乾爽!
HA深層保濕精華

集合最強天然保濕成份,透明質酸、仙人掌、蘆薈,即時補充水份。青瓜和金鏤梅精華,能強化細胞鎖水能力,深層保濕,舒緩曬後紅腫、脫皮痕癢,修復暗瘡發炎、舒緩敏感。銀杏有抗氧化和促進骨膠原生長等功效,使皮膚回復彈性,預防皺紋出現。
早晚我都會使用,取適量份量,塗滿全瞼,產品質地是透明液體狀,塗上後均勻推開,皮膚亦很快吸收,即時變得水潤,用了一星期我皮膚的輕微泛紅情況都有減退,而且同時很補濕,我喜歡係化妝前使用,令到妝容全日都會好貼面!
煥采美顏素+E

採用高純度優質精華油及維生素E,高效抗氧化成份,瞬間滲透肌底,深層修復受損細胞,減慢肌膚老化速度,讓肌膚瞬間回復滋潤亮澤,重塑年輕無痕飽滿肌膚。尤其適合乾性和成熟肌膚。

成分及功效:
補濕鎖水: 大豆油
滋養修護: 天竺葵、維生素E 乳酸 甜杏仁油
歲月不留人,踏入3字行列,皮膚真係急速老化,係時候要好好保養一下,要搵一D有抗氧化成分既護膚品,哩支煥采美顏素+E就幫到手啦,我早晚都會使用,泵大約5毫子份量就可以塗滿全面啦,產品質地是透明精華油狀,我使用時會配合埋按摩手勢,順便按摩一下塊臉,令到臉部血液循環,提升面部線條,而且精華亦更加快浸透入肌膚,肌膚即時有亮澤感!
我都一直尋找一天然成分的護膚品,因為以前常常使用一些重香料同有害皮膚成分的護膚品,令到皮膚出現敏感情況,所以最保守就係用一些冇害而有效的護膚品使用,而我用左JaneClare這個品牌後真的幫助了我修復了皮膚的敏感情況及缺水情況,皮膚變得比以前更加健康,我急不及待推介左比身邊既好姊妹啦,而家仲要咁抵,唔買真係對唔住自己喎,仲要小朋友同懷孕女士都可使用,岩哂我身邊有緊BB既朋友使用丫!

JaneClare邀請你開展美麗新里程,換領價值$1,254嘅《美麗旅程套裝》,踏上更健康、美好嘅新里程!
立即體驗:http://bit.ly/2nrqsn4
只需$98手續費,就可以換領一套三件嘅美麗套裝,仲會送到你嘅指定地址!
數量有限,快啲登記啦!

本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,*出席活動* E-mailkitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言