2017年3月20日 星期一

護髮精華推介!1 支 2 效! 修護受損頭髮同時達到造型效果..

小妹一向對頭髮護理都好注重,但又因為經常都染頭髮,每3個月就會變色一次髮質令次染完都會好乾旱又易斷所以頭髮長期都處於一個好乾旱的狀態之下,真係令我好煩,因為髮質都好影響外型,如果髮質像草一般,感覺都很不整潔,幸今次有全新 VS 首創 修護 X 造型雙效精華系列幫我的乾旱髮質回復順滑亮麗啦,小妹一向都好鍾意用VS的頭髮系列產品,不單止味道清香,最重要係真係可以達到功效,價錢亦好合理!

今次想分享三款產品
瞬間保濕順滑精華水,功效係保濕頭髮同時撫平毛躁!
光感瑩潤美髮油,功效係亮髮同時不油膩!
捲盈修潤彈力素乳液 ,功效係修潤同時打造自然卷髮!

我的個人習慣就是一放工回到家,就是換上運動衫便出門跑步,但同時我都會整理一下髮型,所以我便用瞬間保濕順滑精華水噴一噴髮尾的位置,再用梳子梳一梳,髮質立即變得順滑柔順啦,唔會成堆草咁走出街啦仲有香味tim,跑完步出哂汗既時候,仲會淡淡的清香味蓋過身體的汗味,太正啦!

一日試瞬間保濕順滑精華水,一日試光感瑩潤美髮油,最近成日潮濕,頭髮都好似好濕咁,又一舊舊咁,都唔知個頭想點,今日試試感瑩潤美髮油,塗適量於髮尾再用風筒吹一吹,立即變得好水潤又柔順,重點係不油膩,因為我最怕髮尾油用完都有油林林既感覺係頭髮上,但哩隻唔會,仲會好乾爽!
是日同朋友去街,所以就唸住整理一下頭髮既造型啦,用捲盈修潤彈力素乳液,塗在髮尾的位置再用出微微的彎曲,再用熱風吹吹,咁簡單就可以有造型誕生啦,真係好方便,而且又不會傷害髮質,仲好柔順Tim~
好快就set好個頭同朋友仔出街啦!
3支都不同的功效,可分別係不同場合使用啦,有柔順順滑的髮質真係好緊要,整個外表都會有不一樣的感覺,頭髮髮又會很整齊又清新的,愛美髮的你,也試試吧!

產品售價
瞬效保濕順滑精華水100ml $89.9
光感塋潤美髮油 100ml $59.9
盈捲修潤彃力素乳液 100L $59.9
限時優惠連結: https://goo.gl/SX9zRL
買任何一支單雙效精華即減$20

沒有留言:

張貼留言