2017年3月8日 星期三

輕輕鬆鬆食住瘦*sos 肽易瘦*

今個冬天,因為時冷時熱,所以個胃口都大增左好多,而且又同朋友多左好多飯局,仲要唔係食放題就打邊爐,肥上加肥既食物再加上我份工作,係長時間坐度,好少會走動,久而久之我既下半身真係開始進入左一個好可怕既狀態,又腫又肥既大脾,幸好係哩個時候我服食左sos 肽易瘦,幫我擊退腫脹的大腿,還我線條sos 肽易瘦有效幫助燃燒脂肪,我服用左大約一個月,真的有明顯的效果,大腿瘦左一吋!
SOS肽易瘦採用密鎖式技術,保留活性成分的液體狀態,到達胃部時迅速釋放,吸收率大提升,燃脂效果更顯著。

海洋胎盤肽S.O.P -萃自無污染野生鮭魚,接近人體DNA,縮減脂肪體積。

高濃度Tonalin C.L.A -加速燃脂代謝,提升瘦肌肉比例,纖緊全身線條。
而且仲有哂實力榮膺國際肯定及榮獲5國專利認證
所以我都食得好安心,不怕有任何副用
瘦身至緊要減得健康又安心

SOS 肽易瘦 (120 ), 價值 HK$ 698

服用方式可分為兩種:「基本食法」及「速效食法」。

「基本食法」適合初次服用人士。建議午餐及晚餐後,以1杯溫水送服1粒。

「速效食法」適合想快速瘦身、或腰圍超出標準之人士(女士31寸/男士35)。建議午餐及晚餐後,以1杯溫水送服2粒。



*我個人既服用方法係基本食法,都係午餐/晚餐後食一粒,SOS 肽易瘦很易吞食,不會太過大粒!
其實服食SOS 肽易瘦這個月,我都冇刻意食得清淡,仲要食得好油膩,但都可以減到1吋,我都好驚喜又開心丫!
唔洗節食都瘦到,真係吃貨女的夢想!



我的成績
其實下半身真係好難減,因為好似我咁,工作長時間坐,脂肪積蓄,但服食左sos 肽易瘦一個月,仲要冇介口,冇運動既情況下瘦到,真係全靠sos 肽易瘦!
而我既運動就是每星期都會有一日去行山,我相信如果服食SOS 肽易瘦再加埋每天的運動,更可以事半功倍,身型更加美!
以前減肥都試過好多種唔同既方法,例如節食/亂食減肥藥,都係D唔健康既減肥方法,節食仲會成日胃痛又手軟腳軟而食減肥藥又有好多副作用,手震心跳加速,等等唸番起都覺得好可怕,真係細細個唔識野,但而家就唔同,想瘦身都會服食一些有安全檢定既產品,咁先食得安心又健康,重點係有效,想瘦身想靚既朋友真係可以試試SOS 肽易瘦,唔信?試過先知!


現時SOS肽易瘦可以係萬寧買之外,網上訂購都得架,詳情可瀏覽: http://www.soslim.info/

本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,*出席活動* E-mailkitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言