2017年3月9日 星期四

擊退千年印的首次療程belle stage* DNA Renew Treatment* 第一次

石頭瘡引發的暗瘡印問題,相信好多人都明白。小妹早前到了Belle Stage體驗去暗瘡的DNA Renew Treatment,第一次就有明顯效果啦!

 話說小妹早前有一段期間塊面狂爆瘡,仲要係石頭瘡,相信有生過暗瘡既你都會有呢個壞習慣:對手忍唔住要去摸下D瘡睇下熟左未,熟左又忍不住手用暗瘡針吱佢出黎。而小妹面上大部分的暗瘡印,都是由此造成!最嚴重時,出街的時候都會帶口罩先敢行出街,其間又試過好多不同方法嘗試去暗瘡同去痘印,但效果都不如理想,曾經都好灰心架。

咩叫做DNA Renew Treatment
佢係一個非入侵性的護理療程,主要是令皮膚新陳代謝加快,老死的角質層連帶印慢慢脫落!過程中亦不會有果酸或刺激性的產品,好輕鬆就可以完成!

到步後美容師會細心講解有關療程的步驟,讓我更加明白了解整個過程!
房間很整潔而且燈光很柔和,一進房間就有種好舒適既感覺
美容師先幫我卸妝後再清潔皮膚
人手按摩臉部(DNA通淋巴排毒按摩)
美容師會從幾款精華中挑選適合我肌膚的使用,作用加快血液循環,令排毒效果更,按完會感到微暖及膚色呈現紅粉菲菲代表肌膚已打開吸收營養的管道過程好舒服,不會有痛楚,按完我塊面仲即時輪廓分明,去水腫tim!
接著會以全效高頻美容儀,為暗瘡進行殺菌消毒,使用時會發出聲響,過程中只會有輕微"吉吉地"的感覺,不會有太大痛楚,過中會放一些氣味似輕的氣味紫外線係抑制細菌活動,阻止痤瘡的形成,外加電流加強抗炎作用,咁先有效擊退暗瘡再生。
最後的步驟就是敷上特製的DNA Mask,為肌膚加強水份,大約敷15-20mins左右,係敷面的過程中我已經舒服到訓著左,敷完個mask皮膚即時有水潤光澤感
未做DNA Renew Treatment療程之前,我的皮膚可見毛孔位置較明顯,而皮膚都比較粗糙,痘印亦較為深色,但做完一次DNA Renew Treatment後,可見膚色變得均勻皮膚摸落去好似飲飽水咁,軟綿綿,我覺得最明顯係痘印都即時淡色左,真係令我好驚喜又興奮,整個療程只需要60mins便完成,過程亦不會使用太多儀器,只是幾個簡單的步驟就有咁明顯的效果,我會Keep住做架,希望做多幾次我臉上既痘印可以全部消失哂啦!


DNA Renew Treatment
試做價 $800 原價 $1800$9800/10
建議每7-10日為做一次療程 需時60分鐘

是次療程由Belle Stage提供

Belle Stage 暗瘡專家
地址:香港九龍旺角
彌敦道585號富時中心1601
電話:(852) 2392 3733
網址:http://www.bellestage.com
Facebookhttps://www.facebook.com/BelleStageHK/

沒有留言:

張貼留言