2017年2月12日 星期日

Round 1 **2週療程*RED Burn火紅燃脂丸**

小妹係聖誕新年期間食左太多野,仲要係炸野同甜品,所以體重直急上升,開始進入肥腫難分既階段,真係超級灰,個肚腩好似大到有左咁,幸好有RED Burn火紅燃脂丸幫到手,暫時服用了兩星期,個肚腩竟然瘦左一吋,真係好開心好開心!


RED Burn火紅燃脂丸 – Powerful Fat Fighter

今次挑戰1個月的療程,希望1個月後真的會變得更靚更有自信啦!
一盒有6排RED Burn火紅燃脂丸



成分:紅花(Safflower)萃取CLA、魚油、紅酒多酚、CoQ10



包裝:60 (每粒510mg)
 



RED Burn火紅燃脂丸」主力燃燒體內儲存脂肪,當中的主要成分紅花萃取CLA,多份臨床指出能有效減少脂肪,再配合高效抗氧化魚油、紅酒多酚、CoQ10 能加速fat oxidation process,轉化脂肪,變成能量,令身型更加完美。
我其實哩兩個星期都冇點介口,都係食圖中既食物,但都可以減到一吋腰圍,所以都好開心!

服用方法:
基本:每日1次,早餐或午餐後服用2
特效:每日2次,早餐及午餐後服用2
[特效] 服用法適合女士腰圍超過28英吋,男士腰圍超過33英吋;或心急減脂肪人士)
*我就食基本,早午餐後服用2粒


RED Burn火紅燃脂丸個Size好易吞食,因為有d比較大粒既藥丸我會分開兩次先食到, RED Burn火紅燃脂丸的口感有d似魚油丸,但不會有腥味!
我自己習慣放係杯旁邊,咁就唔會唔記得食啦!
*大家記得定時食,就有效瘦身啦!
未食前腰圍係27,服用兩星期後係26,唔介口同零運動之下都減到一吋,都算唔錯既成績啦!
有時想快d瘦身係要靠一些輔助食品幫助,先可更加快幫助到瘦身,對於我個人黎講,想減肥瘦身千其唔好亂食減肥藥,因為曾經聽過身邊朋友亂食減肥藥後出現好多副作用,例如:失眠,心跳加速,暗啞嘔吐等等情況出現,聽到都覺得可怕,為左瘦而要咁辛苦,而且係唔健康既減肥方法,但RED Burn火紅燃脂丸就不一樣,係一款有信心保險而且安全的輔助瘦身產品,食得安心又放心,最重要我食完無任何副作用,輕鬆瘦身!
暫時分享住兩星期既成績先啦!

再過兩星期再分享一個月既成績
我只能說” RED Burn火紅燃脂丸”真係幫到手
想輕鬆瘦身既你地都可以試試丫!


是次產品由theZtyle.com提供",以符合2013719日生效的《商品說明條例》新修訂,以表明雙方的關係,否則將觸犯《商》例新修訂的「誤導性遺漏」規定






沒有留言:

張貼留言