2017年2月15日 星期三

**小妹的去黃神器Olay15秒面膜水+極補濕的皇牌淡斑精華**極速回復白滑肌

冬天的季節,真係特別乾燥,又係適逄行山的好季節,所以放假就會約好友結伴行山,仲要係太陽暴曬之下行足幾個鐘,就算做足哂防曬措都曬黑哂同出了不少雀斑,搞到皮膚都黃哂,唔想做黃臉婆,就要用Olay15秒面膜水及皇牌淡斑精華有效幫助皮膚撃退黃氣,回復白滑的肌膚,哩個組合真係正到冇得頂丫!

係我最需要去黃同美白既時候出現左哩兩樣神級產品

Olay15 秒面膜水
日本隱形面膜技術:輕拍 15 秒,效果等同敷 15 分鐘面膜

皇牌淡斑精華
表層補水:智能水份調節因子能長效補水,持久潤澤
深層退黑:CelLucent 皇牌抑黑因子,擊退黑色素,淡化色
斑、痘印,肌膚淨白無瑕
底層去黃:Sepitonic 煥活光

Olay15 秒面膜水有淡淡的清香味,質地是乳白色的gel,塗上後即時有補濕的效果而且很乾爽!
最理想方法使用Olay15 秒面膜水前先準備兩片化妝棉,再睇下我下一步點做
我個人喜歡洗澡後使用,因為洗澡後皮膚的毛孔張開了,塗上精華或護膚品更易吸收,所以我會選擇在洗澡後的黃金時間使用,Olay15 秒面膜水均勻浸透於化妝棉上,因為我面頰兩邊較為乾燥,而且毛孔都較大,所以我會將浸透精華的化棉放在面頰,大約兩至三分鐘就可以拿走,再用掌心按摩皮膚,皮膚會即時變得水潤,毛孔都收細不少,個感覺就好似用左成塊mask,太正啦!
話說我上個月去馬爾代夫旅行,我都有帶埋佢去架,好彩有佢,我先冇曬到咁黑咋,去足6日就曬足6,所以我每次游完水後唔理三七二一都搽左先,可能真係搽左佢我先冇曬黑,連我媽媽都話我冇黑到,果然係堅料支野!
皇牌淡斑精華質地是白色的乳霜狀,塗上後輕輕按摩就很快浸透入肌膚,皮膚即時變得有光澤感!
未使用前皮膚都較為乾燥又暗啞,使用後皮膚即時變得有光澤感,而且仲好潤澤,塗上後都好乾爽,不會有立痴痴的感覺!
真的幸好有哩兩樣神級產品,讓我可以同陽光玩遊戲都不怕啦!
記錄下由day1-day10既用後成績,效果果然驚人,圖中可見Day1的皮膚質素係又乾燥又泛紅而且仲有點黃氣,但連續使用十天後,皮膚不單止變得嫩白,都修,我既千年暗瘡印同雀班都有減淡,真係令我太驚喜又開心,只是短短的十天就有效果了!
記住要Keep住用丫,仲可以有幾個用法架

可當作化妝水:潔面後輕拍臉上
代替面膜:輕拍上臉後,配合按摩手法, 為肌膚深層補水同埋美白
妝前打底:我化妝前都會塗上,又夠保濕,個妝化出黎都好有光澤透明感
哩支仲正,我早晚都會Keep住使用,我既千年印同雀斑都有減淡,真係令我好驚喜,最重要係令皮膚變得白滑,正所謂一白遮三醜,有左佢就可以遮到三醜啦,愛美的你係時候要試試啦!

沒有留言:

張貼留言