2017年2月2日 星期四

一試愛上**Nabeeya Honey Bloosom Magical Lip Essence 魔法唇蜜**

我一年365天都要使用潤唇膏,因為一唔用個咀就好乾,所以長時間都要Keep住搽,有時出街既話搽完潤唇膏再要搽埋有色唇膏先出得街,出街又要拎兩支,但自從我用左Nabeeya Honey Bloosom Magical Lip Essence 魔法唇蜜後,只要搽佢就夠哂啦,不單上又滋潤而且我仲好鍾意佢個顏色,有幾咁靚同方便?睇下我介紹啦!

Nabeeya Honey Bloosom Magical Lip Essence 魔法唇蜜

唇蜜加添蜂蜜精華,滋潤而不膩的感覺令我一試愛上,唇蜜除保濕滋潤外,仲瞬間變成淡淡的粉紅色,色澤自然亮麗,緊貼雙唇,可作潤唇膏之餘亦可作唇彩使用。
出產地:韓國
容量:10ML
*一支我個人都可以用到個半月左右
我個人極喜歡佢這個咀頭的設計,方便使用,又容易控制份量!
使用方法:只塗適量份量並可均勻咀
用手背測試:可見只需幾秒時間,便瞬間變色
上班前出門前我都會塗上Nabeeya Honey Bloosom Magical Lip Essence,只需幾秒便即時變色,而且仲好滋潤,不會有立痴痴的感覺,顏色亦不會太過鮮艷,塗上後再化上小小淡妝,成個樣都精神奕奕!
幸好這個新年有了它,不但方便拎出街,而且有個亮麗的咀唇視人,價錢亦唔貴,我都送左幾支比我身邊既好姊妹,佢地都大讚好用!
你地都係時候入貨啦!

本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。*各位美女們,多謝收看,謝謝*歡迎找我合作,試用產品,*出席活動* E-mailkitmeibobo@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言