2018年8月13日 星期一

抗老恩物Balm  Balm奇蹟玫瑰果油精華液&玫瑰滋潤醒膚液

自從做左全職媽媽後,真係無多餘時間打理自己的皮膚,唔係因為懶而係因為要照顧我家公子完全無時間可以休休閒閒咁護理下肌膚,所以我的肌膚一天比一天乾燥,而且開始有衰老的現象出現,以前未做媽媽前每天總會花些少時間護理一下皮膚,做下mask丫去下角質層丫。個時都總算Keep得到,幸好我最近用左Balm  Balm奇蹟玫瑰果油精華液&玫瑰滋潤醒膚液後,我的皮膚總算有改善,由其係乾燥情況都變得水潤,因為我每天都會開冷氣,係差不多24小時都活在冷氣空間下生活,所以抽乾哂皮膚水份,仲試過乾到甩皮,但自從我使用左Balm  Balm的護膚品後肌膚就像飲飽水的感覺不再乾燥,想知有幾利害?睇下我介紹啦!

                                          登登登登!我最愛天然成份的護膚產品。

最近就係使用左哩兩款產品啦

分別係Balm  Balm奇蹟玫瑰果油精華液&玫瑰滋潤醒膚液。
仲要係我最愛既玫瑰味,每次用都聞到好清香的玫瑰味,心情都會好好。
先黎介紹玫瑰滋潤醒膚液,即係爽膚水囉,採用100%純天然有機生長的玫瑰純露,保留玫瑰作為花中之后的療癒能力,能為肌膚補充水分。

                                                          產品係made in 英國
我個人最喜歡爽膚水的包裝係噴咀設計,因為使我時很方便。
玫瑰滋潤醒膚液的質地是透明液體狀,味道十分之清新自然的玫塊香味,真的令我陶醉。
我的使用方法:每天早晚潔臉後都噴上玫瑰滋潤醒膚液,大約噴三下就可以讓整塊臉滲透,我會再將手掌按在皮膚兩邊的臉頰,咁樣令爽膚水更加快滲透入肌膚底層,皮膚好水潤架。


如果想做下mask補濕,仲可以使用壓縮面膜紙,先將面膜紙放在小容器,用玫瑰滋潤醒膚液浸濕,再打開使用敷面。 有需要可以再將爽膚水噴在面膜紙上,效果更佳。
我連續早晚使用了一星期,我的皮膚由乾燥變得極水潤,感覺個樣仲精神左,無咁憔悴,做媽媽都可以Keep住皮膚靚靚架。

先用玫瑰滋潤醒膚液再用奇蹟玫瑰果油精華液,我當左奇蹟玫瑰果油精華液好似潤膚膏咁使用。

奇蹟玫瑰果油精華功效:
使用100%有機玫瑰果油、荷荷芭油、琉璃苣油為基底,不僅抗老、抗氧化、去斑更具有穩定親膚性。
精華液份量:30ml
質地:透黃色狀精華液,味道十分清新。

精華液不太杰身,塗上後很快吸收,不會有痴立立的感覺。
我喜歡精華液用哩隻樽既包裝,因為方便控制份量同衛生,唔會倒到成手都係。
我的使用方法是早晚清臉後先用玫瑰滋潤醒膚液再使用精華液,大幾兩至三滴就可以全臉使用,我再會按摩一下臉部,如圖,咁既動作有效減少面部水腫。
使用結果:真心推介,因為我太忙碌真係缺乏左臉部護理,但自從用左哩兩款產品後我的皮膚不旦有飲飽水感覺而且朋友仲話我睇落精神左,無咁憔悴衰老,素顏都可以精神奕奕咁見朋友啦。所以我都介紹左比我班媽媽谷朋友,大家做媽媽都想Keep住皮膚靚靚。



購買網址:https://beautegrity.com/zh-hant/brand/balm-balm-zh-hant/

仲有好多其他護膚產品架,慢慢網上shopping下啦。

號外!號外!
嘩嘩嘩。。。。。
 Ztore士多做緊85折丫!
最後一日啦,BALM BALM產品 全線85折
優惠期由即日起至2018年8月14日。
 數量有限,售完即止。
手快有手慢無,快D點入去買啦
https://www.ztore.com/tc/promotion/1003610




沒有留言:

張貼留言